Wednesday, March 11, 2009

Taman Tema.

.
Taman Tema [Pernah] :
Taman Tema yang pernah saya lawati ialah Escape Theme Park ataupun Taman Tema Escape yang berada di Pasiri Ris , Downtown East.
Pengetahuan saya ialah ramai pelancong suka ke sana .
Ramai remaja juga suka ke sana untuk bermain sepuas mereka dan lupa semua kegiatan yang membuat mereka bosan .
Pengalaman saya pada waktu itu ialah waktu saya bersama keluarga pergi menikmati permainan-permainan disana pada cuti sekolah yang lepas utnuk menghilangkan rasa bosan di rumah . Permainan-permainan di sana semuanya seronok-seronok belaka .
Perasaan saya amat seronok sekali ke sana dan akan pergi ke sana lagi pada masa yang lapang .


Taman Tema [Ingin Dilawat] :
Taman tema yang ingin saya lawati ialah Taman Tema yang bernama Disneyland .
Ia adalah tempat yang sungguh seronok sekali .
Pelbagai permainan yang lebih hebat daripada permainan yang berada di Escape Theme Park .
Permandangan di sana juga indah dan suasananya akan membuat orang menghilangkan segala stres .
Permainan di sana akan membuat semua pelancong yang ke sana gembira bermain dengan permainan di sana .
Jikalau saya pergi ke Disneyland , perasaan saya amat seronok dan gembira .

No comments:

Post a Comment